2 foto's van zonnedauw (detail). Bij tweede zie je met enige goede wil het bijna verteerde restant van een prooi in de tentakels.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonnedauw
Collapse
X
-
-
Re: Zonnedauw
Da´s eens wat anders dan libellen enz....
Beide foto´s missen helaas wat scherpte, de rommelige achtergrond maakt het er niet beter op. Je handtekening verticaal rechts op de foto had beter iets discreter buiten de foto op het witte kader gestaan.BD0723BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk berichtDa´s eens wat anders dan libellen enz....
Beide foto´s missen helaas wat scherpte, de rommelige achtergrond maakt het er niet beter op. Je handtekening verticaal rechts op de foto had beter iets discreter buiten de foto op het witte kader gestaan.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtVoor mij ook zoiets.Niks van aantrekken,gewoon verder oefenen!!!
Ik volg.
mvgr
antoine200
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asahi Bekijk berichtMooi vastgelegd: die lange zonnedauw.
Ik weet hoe klein zo'n blaadje is: heb je moeten croppen of is het gewoon zo uit de camera gerold ?
Mvg.
Robert
Experience is the name averyone gives to their mistakes. Oscar WildeMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
Comment