Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Eén vind ik prachtig met de scherpte speciaal op de 'topkes' van de meeldraden
Twee omdat alle bloemekes scherp zijn
Drie heeft een prachtige compo
Geen voorkeur !
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
foto een en twee algemene scherpte kan hier veel beter
de derde komt beter tot zijn recht
Ik snap echt niet wat je hier bedoelt hoor, als deze foto's niet scherp zijn dan weet ik het niet.
Je moet ook bekijken waar de fotograaf de scherpte wilt leggen in de foto, en ik vind dat dit in deze foto's meer dan goed gelukt is.
Ik snap echt niet wat je hier bedoelt hoor, als deze foto's niet scherp zijn dan weet ik het niet.
Je moet ook bekijken waar de fotograaf de scherpte wilt leggen in de foto, en ik vind dat dit in deze foto's meer dan goed gelukt is.
dan zoom je de foto maar eens uit
foto een en twee algemene scherpte is hier verre van
dan zoom je de foto maar eens uit
foto een en twee algemene scherpte is hier verre van
Het was hier niet de bedoeling om 'algemene scherpte' te krijgen maar enkel een deel van de bloem scherp om dit te benadrukken, dus bij de eerste foto de meeldraden en de punten van de bladeren (voor meer diepte) en bij de tweede foto het midden van de foto.
Comment