Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
een prachtige reeks ik kijk toch altijd weer uit naar je volgende reeks al die mooie plaatjes van jou, hartelijke dank dat we telkens mogen mee genieten
Een juffer in die positie heb ik nog niet zelf waargenomen. Is dit het afzetten van eitjes?
Bedankt voor alle reacties
Dit is inderdaad de afzetting van de eitjes. Het juffertje maakt met haar legboor kleine gaatjes in de waterplanten. Meestal doen ze dit in de namiddag en in volle zon. Het kwakkelweer zorgde bij deze opname voor een speciaal licht.
Sommige juffers gaan helemaal onder water bij het afzetten van de eitjes en daar blijven ze zonder probleem tot 15 minuten. Da's geen zever. Ik kan het bewijzen met foto's of wat dacht je?
Comment