Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Complexe splash beelden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Complexe splash beelden

Oorspronkelijk geplaatst door frans_vdm Bekijk bericht
    Na het maken van deze video beelden heb ik zoveel nieuwe kennis opgedaan zodat ik nu een meer aangepaste controller heb kunnen bouwen. Deze 3 foto's zijn met de nieuwste controller gemaakt.
    Frans
    Verbazingwekkend hoeveel inzicht, techniek en geduld achter deze feërieke beelden zit... Zo te merken zit je nog lang niet aan het einde van je latijn, Frans! We blijven met verwondering wachten op de next generation
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Wondermooie beelden, zou prachtig zijn in een modern huis om in kader aan muur te hangen wegens de prachtige kleurencombinaties
      [ Nikon D40 ]

Comment

WOW dit is echt fenomenaal, fantastisch, super, ... onbeschrijfelijk !
        Je uitleg met belangstelling gelezen en daarna kon ik alleen maar nog meer bewondering opbrengen.
        Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

Comment

Dit is de max!
          Topfotografie van de bovenste plank nog wel.
          Frans, hier ben ik ondersteboven van!!!

mvg,

Roland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            In de Dikke VanDaele is het woord niet te vinden om dit te beschrijven. Groetjes Skitch
            Dit is zonder weerga, dus: "WEERGALOOS"!!
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
              Dat die laatste een nogal suggestieve vorm heeft zal waarschijnlijk louter aan mijn wat verdorven geest liggen zeker ?
              Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit dacht

Comment

Ik heb je bezig gezien op de AV, ik stond toen al perpleks, nu des te meer.

S C H I T T E R E N D
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik ben redelijk technisch aangelegd en kan je dus goed volgen met al de technische uitleg. De techniek beheers je voor 100%. Dat in combinatie met improvisatie en creativiteit, maar ik denk vooral engelen geduld levert deze prachtige beelden op. Ik ben alvast een fan !
                  natwork.be

Comment

Uit dit supertechnische verhaal begrijp ik eigenlijk alleen dat het gaat om trillingen en timing. En dan vooral dat laatste. Schitterende beelden
                    Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
                    en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
                    Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

Comment

Working...
                    X