Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pfff, deze waren niet makkelijk vast te leggen. Altijd in beweging en als ze gingen rusten...een beetje te ver van mij vandaan.
Toch een poging gedaan.
het licht is een beetje hard, maar daar kan je niets aan doen, tenzij s ochtends gaan ofzo...
Probeer als je weet waar ze rusten toch ietsje dichter te komen, ik heb ze vandaag ook gefotografeerd, en daarvoor ben ik tot aan mn middel in het water gaan staan
de mensen bekijken je wel raar maar als ze r goed opstaan is de voldoening des te groter
Mja, Ik was er niet echt op voorzien om in het water te gaan.
Eén van de dagen keer ik zeker terug.
En ik denk dat de mensen niet raar meer zullen opkijken...ze zijn het intussen gewoon dat er één of andere zot (ik dus) ergens in de struiken op zijn buik ligt, af en toe een keertje vloekt als het beestje weer eens wegvliegt, een keer in een boom hangt...ze zullen gewoon in hun eigen denken: "daar heb je die zot weer"
Zeer zomerse prenten, niet in het minst door het heldere licht
Normaal stoort mij dat ?! Hier - om een of andere onbestemde reden - helemaal niet, wel integendeel...
Knap werk !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
De eerste en de laatste zijn echt de max. Jammer dat de derde niet ietsje lager gecropt is. Een 50/50 verhouding tussen de libel en haar reflektie zou ideaal geweest zijn me dunkt.
Comment