Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
"La valse des escargots"
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: "La valse des escargots"
Prachtig - en waarschijnlijk - met veel geduld op de plaat gezet.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
-
Ik volg in de commentaren van mijn voorgangers, met een lichte voorkeur voor 3
Comment
-
man deze zijn zalig
mm
Comment
-
Jan, een schitterende reeks
Met 'n deugddoende glimlach bij je 'poëtische' titel
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
-
Een héle mooie reeks!
Grtz,Fabienne
Menigeen leeft meer volgens de mode dan volgens de rede.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
-
Knappe reeks, alles verschrikkelijk scherp weergegeven op een rustige achtergrond ... perfect gewoon en zalig om naar te kijken
Uit je recente reacties hier blijkt dat je het de laatste tijd heel druk hebt maar eeuchh... hoe lang heb je hier moeten wachten totdat deze trage kruipers op de juiste plaats zaten om de volgende foto te kunnen maken ?BD0723BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk berichtKnappe reeks, alles verschrikkelijk scherp weergegeven op een rustige achtergrond ... perfect gewoon en zalig om naar te kijken
Uit je recente reacties hier blijkt dat je het de laatste tijd heel druk hebt maar eeuchh... hoe lang heb je hier moeten wachten totdat deze trage kruipers op de juiste plaats zaten om de volgende foto te kunnen maken ?'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
heel knap om die snelle beesten voor je lens te krijgen...
mooie kleurrijke en scherpe platen, knap werk..
Comment
Comment