Dit had ik zelf nog nooit gezien: een uitsluipende libelle.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
uitsluipen
Collapse
X
-
-
Re: uitsluipen
Mooi moment hé. Ik blijf hiervan genieten.
De foto mag idd iets scherper maar dat valt op te lossen.
Achtergrond dik in orde
Qua compo was hij wel mooier geweest in portretformaat. Die vervellingen duren lang genoeg om eens te experimenteren met camerastandpunt, compo, lichtinval, ... Dus, volgende keer eens uitproberen.
Maar je bent goed bezig!!
Comment
-
Knap , ik heb dit ook nog nooit gezien .Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
Web-Albums
Comment
-
Leuk om dit te mogen meemaken en bovendien een knappe foto te maken
Comment
-
-
heel mooi dit maak je waarschijnlijk nooit meer meecanon 350d/ canon 18-55/tamron af 28-75/f2.8/tamron af70-300 f/4-5.6 di macro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtLeuk om dit te mogen meemaken en bovendien een knappe foto te maken
mvg,jacky'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door great white hunter Bekijk berichtdit maak je waarschijnlijk nooit meer mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk berichtToch wel ... eenmaal je het gezien hebt weet je waar op te letten. Dit wonder van de natuur kan je bij zowat elke tuinvijver meemaken als die tenminste wat natuurlijk aangelegd is.BD0723BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk berichtOp welk tijdstip kan je het beste gaan kijken om zoiets mee te maken?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk berichtMooi moment hé. Ik blijf hiervan genieten.
De foto mag idd iets scherper maar dat valt op te lossen.
Achtergrond dik in orde
Comment
Comment