Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dambordje en Groot Geaderd Witje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Dambordje en Groot Geaderd Witje

    Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Gezien er mogelijks ook stoute mensen (lees vlindervangers) meelezen is dat zeker niet voor publicatie geschikt op een openbaar forum!
    Is het hier ook al zo erg ?

    t' Word tijd dat die kerels ook een digitaal vangnet aanschaffen, maar ondertussen toch al een paar locaties gevonden, maar met deze info in het achterhoofd zal ik daar bescheiden met omspringen.

    mvg Luc.
    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

    Comment


    • #17
      Re: Dambordje en Groot Geaderd Witje

      Merci voor de lovende woorden !
      Ik probeer mijn best te doen op fotografisch gebied.
      De weinige vrije tijd die ik nog heb probeer ik althans nuttig in te vullen door bezoeken aan mijn eigen reservaat.
      Enkelen onder jullie weten dat ik nogal karig omspring met informatie van vliegplaatsen van zeldzame soorten.
      Zelfs mijn beste vriend behoud 'zijn' plaatsjes wat ik ten zeerste apprecieer.
      Bepaalde vlindersoorten zijn bijna uitgestorven en we moeten allen die biotopen respecteren.

      Ik kan alleen maar zeggen dat het leren lezen van de geografische atlas heel wat mogelijkheid biedt. De informatie die je vindt in de vlindergids ( vooral biotoopgegevens) kan je ook wel op weg helpen.
      Zo ben ik zaterdag ook in een gebied belandt waar ik nog nooit tervoren ben geweest, maar wel zalig vertoeven was !

      De Tienes zijn overspoeld met vlindertoeristen die soms ongewild wel een vlinder 'scheef' slaan met een vlindernet. Zo zag ik eens een man naar een Koningspage slaan met een net met als gevolg dat de vlinder een staartje kwijt was. Ik was verdorie in alle staten ! Mij zal daar nooit met een net aantreffen.

      Menige mensen die de gelegenheid gekregen hebben met me mee te gaan naar de Viroin kunnen beamen dat respect voor de natuur bij mij op de 1ste plaats komt en pas de foto.

      Gunther
      Canon 7D
      Sigma APO Macro F/2.8 150mm
      Canon F/4 17-40mm

      Comment


      • #18
        Re: Dambordje en Groot Geaderd Witje

        Oorspronkelijk geplaatst door ludwigIII Bekijk bericht
        Twee superplaatjes.
        Wie in de Viroin een wandeling maakt komt overal aan zijn trekken hoor.
        Moet er dringend weer is naartoe zo te zien
        wingske

        Comment


        • #19
          Re: Dambordje en Groot Geaderd Witje

          Mooie zachte foto's.

          Chique.
          Groetjes
          ----JO

          Comment

          Working...
          X