Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Die eerste!
Prachtig. Ik heb laatst ook enkele macro's genomen van lavendel, maar die leken allemaal op je tweede en derde.
Die eerste vind ik heel speciaal omdat daar nog van die groene blaadjes onder die paarse dingetjes zijn. Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien.
Die eerste!
Prachtig. Ik heb laatst ook enkele macro's genomen van lavendel, maar die leken allemaal op je tweede en derde.
Die eerste vind ik heel speciaal omdat daar nog van die groene blaadjes onder die paarse dingetjes zijn. Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien.
Johan, de foto's zijn ook op verschillende dagen genomen. Bij de eerste kwamen de bloemen pas open en zijn de bladjes nog groen en zijn er nog weinig bloemen in de BG, bij de tweede foto al wat meer en bij de derde allemaal volledig open. Nu worden die bladjes bruin en vind ik de bloemen van dichtbij niet mooi meer op de foto.
Comment