Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi duo met zeker voorkeur nr 1, zachte kleuren , goeie compo en een neutrale achtergrond...knap
Hier ben ik mee eens , maar voor mij mocht de eerste wat scherper geweest zijn...
mvg,
Dit is mijn persoonlijk smaak, sterkere contrasterende kleuren, details (druppels) die nu meer aanwezig lijken.
Als je deze niet goed mocht vinden dan zal ik deze vewijderen Ludo
1 is gewoon supermooi maar dan wel absoluut met de groene achtergrond.
Zwarte achtergrond is niet echt mis, maar geeft een totaal andere sfeer. Het zachtere contrast van het roze met groen past perfect bij het tere bloempje. Trouwens de blaadjes (en de druppel) die beter zichtbaar blijven versterken de compositie.
Oei, snel posten en dan post je de foute
Ik heb er de versie die ik oorspronkelijk wou posten bijgezet.
Henk, laat jouw versie gerust staan, zo kan iedereen goed zien dat ik aanvankelijk niet erg nouwkeurig had scherpgesteld.
Kwa kleur zie ik liever mijn versie.
Oei, snel posten en dan post je de foute
Ik heb er de versie die ik oorspronkelijk wou posten bijgezet.
Henk, laat jouw versie gerust staan, zo kan iedereen goed zien dat ik aanvankelijk niet erg nouwkeurig had scherpgesteld.
Kwa kleur zie ik liever mijn versie.
Nu de juiste er bij staat, voor mij zeker nr. 2, de kleuren zijn inderdaad mooier dan die van Henk maar nu ook even scherp
Comment