Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
6 views, 5 reacties, aan de foto's te zien niet voor niets
kijk niet veel naar macro en close up maar toen ik op de homepage 69! zag staan dacht ik bij mezelf: dit moet ik zien!
en idd.... de foto loont de moeite, dit is zo een foto die in je geheugen blijft hangen en die jij je leven lang je waarschijnlijk blijft herinneren, want deze kans is klein dat je dat nog eens meemaakt
wat de foto's betreft: zeker die eerste is af! mooie compo en mooie kleuren, en nummer 3: die ogen zijn zeer spectaculair, scherp waar het scherp moet zijn!
De onderste vlieg op foto 1 lijkt mij een dode te zijn die als diner gaat dienen voor de bovenste?
Foto 2 is me wat te verzadigd qua kleuren.
Maar nr 3 is heel knap gedaan, die facetogen heb je toch mooi weten vast te leggen
De onderste vlieg op foto 1 lijkt mij een dode te zijn die als diner gaat dienen voor de bovenste?
Foto 2 is me wat te verzadigd qua kleuren.
Maar nr 3 is heel knap gedaan, die facetogen heb je toch mooi weten vast te leggen
Voor mij dus 3 - 1 - 2
er werden geen kleuren aanpassingen gedaan voor deze pics..gewoon zo 'geschoten'.maar ik zou wel willen weten wat voor een insect de tweede is...mvg!
Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...
Comment