Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
*** in de pyama?
Collapse
X
-
-
Re: *** in de pyama?
Nee dat doet de camera niet vanzelf, dat deed ik bewust.
Daar de plek waar ze zaten nu ook niet je van het was. Als ik niet gelfitst had dan was nu alles te donker. ja en die uitgebrande plekjes krijg ik niet PS weg. Daar staat de foto ook op, maar de comments blijven weg.
geflitst is trouwens met een flitsverzachter, zal er dan denk ik een extra velletje op moeten doen.Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtBeide zij zeker niet slecht,wel spijtig van de uitgebrande vlekjes bij nr1.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanessae Bekijk berichtFoto1: Uitgevreten bloem en hinderlijke highlight op het schild van de wantsen.
Foto2: Mja, saai
Kinderachtig hoor!Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
Mja, ik ben eerlijk.
En als je denkt dat het wraak is, ik heb sommige mensen die mij slecht hebben beoordeeld een goede beoordeling gegeven.
Je moet het niet persoonlijk opnemen.
Ik ben niet de enigste die een opmerking maakt over de overbelichting en weerkaatsing.
Comment
Comment