Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
de waarneming is waanzinnig, de dof op sommige plaatsen nét ff te weinig, maar voorlopig zou ik ze zelf willen maken.
Dof is vaak een kwestie van smaak. Voor mij is de dof in deze foto's perfect zoals ik ze wil. Macro's die overal scherp zijn gaan mij gauw vervelen. Je moet nog iets aan de verbeelding overlaten vind ik. Maar da's mijn gedacht natuurlijk
Ter info even meegeven dat de eerste een tegenlichtopname is met spotmeting.
Prachtig, perfect... Hier ben ik gewoon jaloers op!
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Dof is vaak een kwestie van smaak. Voor mij is de dof in deze foto's perfect zoals ik ze wil. Macro's die overal scherp zijn gaan mij gauw vervelen. Je moet nog iets aan de verbeelding overlaten vind ik. Maar da's mijn gedacht natuurlijk
Ter info even meegeven dat de eerste een tegenlichtopname is met spotmeting.
Waarvoor dan wel veel ontzag, en idd de dof is ook een kwestie van smaak, ik zelf zou dan ook alleen de eerste net ietsie pietsie meer willen zien, maar gezien de omstandig heden had je wellicht niets willen, en blijft het overigens wel een heel mooie foto.
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Comment