Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Koolwitje en oranjetipje
Collapse
X
-
Koolwitje en oranjetipje
Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153Labels: Geen
-
-
Re: Koolwitje en oranjetipje
Man, wat ben ik jaloers op je tweede en derde
Zeker je tweede is top
Comment
-
-
ik volg het enthousiasme hier volledig , ik ben ook best jaloers op je 2de !!
Ik heb er al enige achtervolgingen op zitten maar heb nog geen oranje-tipje kunnen vastleggen ... Zou het kunnen dat je eerste een (klein) gearderd witje is ...nikon d300 ; tamron 17-50mm 1:2.8 IF ; nikkor 50 1:1.8 D ; sigma 150 1:2.8 Macro D ; sigma 70-200 1:2.8 II HSM ; sigma 2 x teleconvertor
www.kunjo.be
Comment
-
Héél subtiele fotografie
Echt knap
Enkel een beetje spijtig dat de exif ontbreekt...D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
-
Ik zie ook geregeld in de tuin een oranjetipje rondvliegen, maar ik heb er nog maar een op bloembezoek gezien. Tegen de tijd dat ik mijn fototoestel had gehaald en aan het scherp stellen was, vloog die natuurlijk weg naar de tuin van de buren . En Kunjo, je hebt gelijk wat het witje betreft.
JorgenCanon 350D, sigma 105 mm macro, sigma 28-135 mm
Comment
-
-
3 prachtie plaatjes.... 2 & 3 toch wel lichte voorkeur... mooi gedaan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saaby Bekijk bericht´t is je dan gelukt da orangje tipje.
knap joeri.
groeten saaby,
JoeriCanon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153
Comment
Comment