Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

variatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: variatie

    Mooie reeks.
    Groeten,
    Bert
    http://www.flickr.com/photos/bertdumont/

    Comment


    • #17
      Re: variatie

      Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
      Bedankt Jorgen voor de naamgeving... Weet je ook toevallig wat voor soort de eerste is?
      Deze wesp heeft geen taille en behoort dus tot de suborde Symphyta die blad-, hout- en halmwespen bevat. Meer durf ik er niet over te zeggen.

      Jorgen
      Canon 350D, sigma 105 mm macro, sigma 28-135 mm

      Comment


      • #18
        Re: variatie

        prachtreeks, stuk voor stuk pareltjes!

        Comment


        • #19
          Re: variatie

          Vooral de eerste zal de meeste problemen gegeven hebben qua belichting veronderstel ik. De kikker vind ik persoonlijk de foto met een wat mindere compositie.....alle minuten springt hij mijn zijn bakkes tegen de fotorand.
          De derde is van een insect dat ik nog niet kunnen fotograferen heb.Ze zijn niet gemakkelijk te benaderen heb ik ergens gelezen
          Dus vooral de 1ste en de laatste foto hebben mijn voorkeur.
          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

          Comment


          • #20
            Re: variatie

            Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
            Vooral de eerste zal de meeste problemen gegeven hebben qua belichting veronderstel ik.
            Shooting Mode Manual Exposure
            Tv( Shutter Speed ) 1/125
            Av( Aperture Value ) 16.0
            Metering Mode Evaluative Metering
            ISO Speed 400

            ik heb hem met mn ringflitser (MR-14 EX) geflitst waarbij ik wat geexperimenteerd heb met de flitsverhoudingen van de linker en rechter flitsbuis.. ik heb een 8:1 ratio genomen bij deze foto.
            Een juiste Belichting vind ik nog steeds behoorlijk lastig.. Maar goed, ervaring is de beste leermeester..

            Overigens vind ik (gekgenoeg) het origineel qua scherpte mooier.. Heb overigens maar heel weinig verscherpt.

            Comment

            Working...
            X