Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wants en groene kikker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wants en groene kikker

    Bedankt,

    Over de lichtinval op de wantsfoto kunnen veel verschillende dingen gezegd worden, persoonlijk vond ik het contrast erg mooi, het was ook de bedoeling niet om vanboven te belichten, eerder kunstzinnige foto dus

    Groene kikker...van kleur dan Het kan zeker een boomkikker zijn, heb het niet opgezocht met mijn trage internet hier (40,0 kbps )
    De kikker was een wild exemplaar, zat in het zwembad en ben hem gevolgd totdat ie op deze paaslelie sprong en daar bleef zitten


    Grts
    UPDATED http://smax-photo.magix.net

    Comment


    • #17
      Re: Wants en groene kikker

      Oorspronkelijk geplaatst door Smax Bekijk bericht
      Bedankt,

      Over de lichtinval op de wantsfoto kunnen veel verschillende dingen gezegd worden, persoonlijk vond ik het contrast erg mooi, het was ook de bedoeling niet om vanboven te belichten, eerder kunstzinnige foto dus

      Groene kikker...van kleur dan Het kan zeker een boomkikker zijn, heb het niet opgezocht met mijn trage internet hier (40,0 kbps )
      De kikker was een wild exemplaar, zat in het zwembad en ben hem gevolgd totdat ie op deze paaslelie sprong en daar bleef zitten


      Grts
      heb even je profiel bekeken: ik dacht al : deze is dan toch niet Belgie genomen, maar in Frankrijk waar je woont ?

      Comment


      • #18
        Re: Wants en groene kikker

        Ja idd, hier in zuid-frankrijk, in Limoux, provence Languedoc-Roussillon, Aude.

        Een paar weken geleden zaten er al vlinders, sprinkhanen, wepsen en wantsen.
        De kikker is van een paar dagen geleden en in de vrije natuur

        Grts
        UPDATED http://smax-photo.magix.net

        Comment


        • #19
          Re: Wants en groene kikker

          Mooi die kikker en toch ga ik voor de wants
          mvg,
          Ludo V.

          Comment

          Working...
          X