Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
2 prachtige fotos´: mooie kleuren, goede DOF, mooi scherp en ook mijn complimenten voor de rustige achtergrond
Eindelijk, ik dacht dat dit soort foto´s enkel kon gemaakt worden door het MPE-65 Canon kamp
Heb je alleen een macrolens gebruikt of hierbij ook nog gebruik gemaakt van tussenringen?
2 prachtige fotos´: mooie kleuren, goede DOF, mooi scherp en ook mijn complimenten voor de rustige achtergrond
Eindelijk, ik dacht dat dit soort foto´s enkel kon gemaakt worden door het MPE-65 Canon kamp
Heb je alleen een macrolens gebruikt of hierbij ook nog gebruik gemaakt van tussenringen?
Enkel en alleen de nikkor 105mm en manueel scherpstellen en natuurlijk een beetje croppen in ps, en heel veel geduld !!
Ik vind het ook prachtige foto's. Scherpte, DOF, compositie, ... zijn goed.
Jorgen
PS: indien je het nog niet wist
1) bremschildwants (Piezodorus lituratus)
2) dovenetelwants (Tritomegas bicolor)
Hé bedankt, wist dat het wantsen zijn,de bremschildwants kende ik al maar die dovenetelwants was de eerste keer dat ik die tegen kwam en ook niet kende, nu dus wel tof
Comment