Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
vlieg-mier-aardvlooien
Collapse
X
-
-
Re: vlieg-mier-aardvlooien
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtik ook !
mvg,jackyCanon eos350D - 50mm/1.8 - 60 mm macro - 17-40L
Comment
-
-
De mier
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Blockx Bekijk bericht1 en 2 zijn prachtshots!!
Comment
-
-
Zoals zovelen voor mij de mier. Wat 'n mooie plaat en die details.......klasse.
Als het niet teveel moeite is zou ik graag van de mier de exif gegevens hebben.
Ze zijn er nu door mij niet uit te halen!
Dit voor mij als voorbeeld hoe ik het zou moeten 'proberen' te doen.
bij voorbaat dank.Last edited by horsm; 3 april 2007, 16:48.2x Canon met wat glaasjes....proost!!
Comment
-
@ allen..
Bedankt voor jullie reactie’s…. het doet mij deugd om te lezen dat ze in de smaak zijn gevallen… Die mier was ook echt niet gemakkelijk om vast te leggen.. Beestjes zijn echt hyperactief en zitten eigenlijk niet stil... Toch denk ik dat ik nog een keer terug ga naar het bos, om nog een aantal pogingen te wagen... Dit is eigenlijk mn tweede mieren-sessie.. :-)
@ Horsm.. Ik wil je best de exif-gegevens geven van die mier, maar weet niet of je er wat aan hebt, omdat ze met flitser zijn gemaakt in combi met mijn M-PE lens, die combi vraagt toch wel iets andere instellingen dan een gewone macrolens zonder flits.. maar goed,
Bij deze de exif-gegevens..
Shooting Mode Manual Exposure
Tv( Shutter Speed ) 1/125
Av( Aperture Value ) 16.0
Metering Mode Evaluative Metering
ISO Speed 400
Lens 65.0 mm
Image Quality RAW
Flash On
Flash Type External E-TTL
Flash Exposure Compensation +2/3
Shutter curtain sync 1st-curtain sync
@ digidan..
troost je, bij mij zitten ze ook niet stil… gewoon veel plaatjes schieten dan zit er vanzelf wel een bij.
Groet,Last edited by natuurfreak; 3 april 2007, 19:41.
Comment
-
-
Wow....die vlieg en de mier staan er haarscherp op!!!
Beide zijn ook zeer goed van belichting.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
Héél knap die tweede
En ..eindelijk eens een foto van die aardvlooien...dat zijn mijn ergste vijanden
Een paar tientallen kan nog geen kwaad maar eens de ganse familie samenkomt doen ze mij veel schade...mijn witloof staat dan gewoon te verdorren... Jij hebt er wél een goede foto aan overgehouden!D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
Comment