Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vandaag na 1u niks te zien op weg nr huis door het bos een kikkertje tegengekomen, snel mn 17-55mm opgezet(omdat ik geen macro heb) en op mn knietjes in het water gaan zitten om deze van heel dichtbij te fotograferen
thuis zijn ze dat al gewoon, als ze me van de trap zien komen met mn lievelingsbroek aan voor foto's te gaan maken weten ze genoeg ...
ze maken zich meer zorgen dat ik eens ergens ga vast komen te zitten
het is noggal moerassig gebied, en ik ken er mijn weg goed in, maar soms kom je eens verrast uit, en dan sta je plots tot boven je knietjes in het water
volgens mij is er nergens echt levensgevaar, maar ik let toch steeds goed op dat ik ergens een houvast kan aan hebben voor ik me verderwaag...
Je bent er in ieder geval in geslaagd een paar zeer mooie prentjes te maken!
Voor mij nr 1 omdat het kikkertje je daar direct in je lens kijkt wat ik qua compo nu eenmaal mooier vindt dan foto nr 3.
Comment