Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Weer perfect belicht, waardoor prachtige, zinderende kleuren. Nice
Maar euh... "op café" ? Die heb ik even niet... tenzij je van je serre nu een café hebt gemaakt ?!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
LOL, toch niet . Maar is een Clivia niet zo'n typische ouderwetse café plant?
Ik volg !
Net zoals die langwerpige "Vrouwentongen" of "Sanseveria's" (ik hoop dat ik het goed schrijf). Die vond je toch ook dikwijls terug op de vensterbanken in cafés. Daar werd van verteld dat ze zeer goed tegen de dikke sigarettenrook bestand waren...
Ouderwetse planten dus, die, als ik mij niet vergis, terug in de smaak van de consument beginnen te vallen : alvast die vrouwentongen zie je delaatste tijd hier en daar weer opdagen... Niets nieuws onder de zon
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment