Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Magnolia

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Magnolia

Eigenlijk is het de bedoeling dat de achtergond helemaal wit is.....
    Maar vondt dit ook wat hebben. De foto is niet bewerkt. de kleur van de achtergrond ontstond spontaan.

of
    Last edited by knofje3116; 21 maart 2007, 12:52. Reden: vergeten
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Re: Magnolia

Mooie compo , mag voor mij wat meer contrast hebben.
    Groetjes Christianne
    Christianne's fotoweb
    BD0243nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Christianne Bekijk bericht
      Mooie compo , mag voor mij wat meer contrast hebben.
      dank je maar als ik hem zou verscherpen denk je dan niet dat het contrast te erg wordt?
      Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

dus dit komt uit je nieuwe studio, vind het onder en boven te krap, de kleur(je weet nu de reden) is juist wel weer leuk.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          dus dit komt uit je nieuwe studio, vind het onder en boven te krap, de kleur(je weet nu de reden) is juist wel weer leuk.
          grt,bouk.
          ja ja ik weet de reden maar nog steeds geen resultaat.........moet nog even oefenen.......

Comment

De bloemen gaan eigenlijk een beetje verloren in de achtergrond, vind ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lionhart Bekijk bericht
              De bloemen gaan eigenlijk een beetje verloren in de achtergrond, vind ik
              ik probeerde er een dof in aan te brengen en de focus op de eerste bloem te houden...vandaar dat de rest van de bloemen enigzins wegvalt.

Comment

Working...
              X