Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Narcis in de avondzon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Narcis in de avondzon

.....
    Last edited by Hexagon; 14 augustus 2007, 14:11.
    Grt,
    Hexagon

Re: Narcis in de avondzon

Je eerste
    mvg,
    Ludo V.

Comment

Die eerste is héél mooi. Knap Goed bezig!

Ik begrijp niet goed waarom je de 2de er bij plaatst. Op zich wel een interessant beeld maar hij haalt de kwaliteit van de eerste foto helemaal niet.
      Meer foto's op mijn website

Comment

Voor mij ook de eerste, intens geel met dit licht
        Groetjes Christianne
        Christianne's fotoweb
        BD0243nl

Comment

Nr 1!!!! Jouw zijn de laatste tijd werkleijk subliem geworden!
          vriendelijke groeten, Helen
          Updated WWW.HELENICA.NL
          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Is weer erg mooi

Ik bekijk nu al een aantal maanden dit forum(al post ik zelf niet zoveel), en dan met name dit deelforum (macro & close up) en ik vraag me nu toch wel af hoe jullie telkens zo'n mooie achtergrond creeren. 't Is altijd zo perfect egaal van kleur, zoals de zwarte achtergrond bij deze foto. Hoe doen jullie dit? Fotografeer je met zwarte doek of zwart karton op de achtergrond ofzo? En hoe doe je dit dan met bloemen in de vrije natuur? 't Is toch niet allemaal een kwestie van photoshop neem ik aan?

Ik ben overigens wel bekend met de werking van diafragma om een mooie bokeh te krijgen, maar zo egaal van kleur lukt me eigenlijk nooit
            www.indetailfotografie.nl

Comment

De eerste is een heel schoontje
              Groetjes Vicky

Comment

pendragon
                Die eerste is héél mooi. Knap Goed bezig!

Ik begrijp niet goed waarom je de 2de er bij plaatst. Op zich wel een interessant beeld maar hij haalt de kwaliteit van de eerste foto helemaal niet.
                Het hoeft voor mij niet altijd toppers te zijn, zo blijf ik zoeken naar de mogelijkheden en naar het vermogen om dit vast te leggen.
                Als ik jou volg dan zie ik dat jij ook je grenzen steeds weer aan het verleggen bent, jij gaat zover, dat er foto’s bij zijn, die voor mij niet acceptabel zijn, maar het is jouw keus om te experimenteren. Bij de tweede foto is het voor mij interessant om de stamper en meeldraden naar voren te halen met strijklicht. Het is dan weer een uitdaging om dat de volgende keer beter of anders te doen, daar heb je kritische kijkers voor nodig, en die zoek ik hier, anders wordt het nooit beter dan deze tweede foto.

Agent-orange Is weer erg mooi Ik bekijk nu al een aantal maanden dit forum(al post ik zelf niet zoveel), en dan met name dit deelforum (macro & close up) en ik vraag me nu toch wel af hoe jullie telkens zo'n mooie achtergrond creeren. 't Is altijd zo perfect egaal van kleur, zoals de zwarte achtergrond bij deze foto. Hoe doen jullie dit? Fotografeer je met zwarte doek of zwart karton op de achtergrond ofzo? En hoe doe je dit dan met bloemen in de vrije natuur? 't Is toch niet allemaal een kwestie van photoshop neem ik aan?Ik ben overigens wel bekend met de werking van diafragma om een mooie bokeh te krijgen, maar zo egaal van kleur lukt me eigenlijk nooit
                Als ik thuis fotografeer gebruik ik zwart fluweel dit neemt bijna alle licht op of weerkaatst het niet.
                Zwart karton geeft nog wel eens een reflectie waardoor het net lijkt of dat het een beetje grijzig wordt.
                Vaak is het ook te bereiken met het diafragma b.v. bij tegenlichtopname.
                Uiteraard is het ook te doen in PS.
                Grt,
                Hexagon

Comment

Tweede vind ik nét iets te donker, dus ook voor mij de eerste! Een hele mooie!

Grtz,Fabienne
                  Een huis bouwt men met mensenhanden, een thuis met mensenharten.
                  BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
                  The name of the game is to fill the frame!
                  http://Fabke.fotopic.net

Comment

Die eerste is weer super-klasse!
                    mvg, jacky
                    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                    Grtjs, Jacky

Comment

de gecreëerde diepte van de tweede erg leuk, maar de eerste voor mij toch wel de beste.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De eerste voor mij maar de tweede is zeker de moeite om eens mee verder te experimenteren.
                        marlies
                        Groetjes Marlies

https://www.facebook.com/marliesprieckaerts?ref=hl

Comment

Ja, ook ik ben erg gecharmeerd van de 1e. Het licht is geweldig mooi vastgelegd.

Grt.
                          Roevca

Comment

1 vangt het licht mooi

Comment

Je blijft mijn te volgen voorbeeld
                              Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

Comment

Working...
                              X