Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

st**ntvlieg ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• st**ntvlieg ?

Eerste buitenopnames levend materiaal, nog steeds in een testfase en veel uit proberen opnamesnelheid lijkt hier het sleutelwoord, opnames met flash 430EX + defuser + met diafragma voorkeur.

BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Re: st**ntvlieg ?

Met de MP-E 65 getrokken?

Knappe foto's, de 2e vind ik het best geslaagd. In de eerste ligt de scherpte net iets te ver denk ik.
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
      Met de MP-E 65 getrokken?

Knappe foto's, de 2e vind ik het best geslaagd. In de eerste ligt de scherpte net iets te ver denk ik.
      Ik dacht zo ongeveer hetzelfde.

Comment

tweede niet alleen goed, maar ook nog grappig.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zijn inderdaad de 'eerste'(toonbare) opnames met de MP-E, komende uit een reeks van 40 genomen met flash (indirect) bij verschillende was er nog duidelijk bewegingsonscherpte te bespeuren niettegenstaande ik toch boven de 1/125 uit kwam, een absoluut minimum die ik hanteerde voor mijn 105 sigma ook het werken met monopod en in een licht winderige omgeving waren stukken moeilijker dan gedacht gezien de zeer geringe dof , ben vervolgens overgegaan op M stand met hogere snelheid en nog zwaarder diafragma deze opnames blijken dan ook een stuk scherper te tekenen maar mijn BG word nogal zwaar, zal deze mogen eens posten.
          t' Is een fantastische lens maar je moet toch serieus aanpassen en er leren met omgaan.
          hopende nog vele mooie opname te kunnen maken
          groeten Luc.
          Last edited by camouflage; 8 maart 2007, 23:13.
          BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Comment

Working...
          X