Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Wel Koeks en Rupselkopke, ik heb inderdaad flink wat beeldmateriaal van salamanders en amfibiën, trek ook af en toe er wel eens op uit in natuur op salamander trektocht. Dat komt dan neer op bijna 10 slapeloze dagen met de camera in aanslag !(maar daar wordt ik stilletjes aan te oud voor ;-). Maar daarnaast probeer ik via ons lokaal Natuurpunt groepeke ook mee te duwen aan de kar van de insecten inventarisaties. Alleen staan die beelden op een andere site en ik kan er maar eentje melden in het profiel hé ... ;-). Alleen zijn die niet altijd zo 'techisch zuiver' omdat de inventarisatie primeert... ( da's mijn excuus dan hé )
Vandaar dat ik soms zo jaloers kijk naar Rupselkopke zijn MP- trukendoos (kwijl , kwijl , ...;-)), weet wel wat ik met ontwikkelende salamandereitjes op beeld zou kunnen zetten met da lenzeke...
Comment