Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste bijdrage (2de foto van zelfde serie toegevoegd)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eerste bijdrage

Ook van mij welkom. Wat een prachtige foto met een perfecte kleursetting.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Welkom op BD. Een mooie binnenkomer.
      Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Mooi, haarscherp en prachtige kleur. Meer van zulks !!
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Welkom. Knap, met uw eerste foto zo in den hof, dat is binnenkomen langs de grote deur zou ik zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
            Welkom op het forum van BD en je binnenkomer is al meteen een prachtige foto Dus laat de rest maar komen
            Je neemt de woorden uit mijn mond
            Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

Comment

Vooreerst welkom, sluit me volledig aan bij voorgaande commentaren, dit smaakt naar meer
              Groeten Luc.
              BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Comment

Ook van mij welkom, schitterende plaat, alles is aanwezig...laat ze zo maar komen

Comment

Knap, misschien dat ik meer cropte, vooral die donkere hoek beneden....
                  Maar in ieder geval mooi en scherp

Comment

Wederom, dank voor de reakties.

Picasso, onderstaand een tweede foto van dezelfde serie. Hier heb ik een close crop gedaan, maar ik vind zelf dat de eerste foto beter is.

Op mijn scherm springen de spin en de kleuren meer naar voorgrond dan als er geen donker contrast is. Ik prefereer de compositie van no.1 maar ben benieuwd wat jullie van no.2 vinden

Groeten,
                    Maarten
                    Canon 1DsM2, 1Dm3, 17-40mm f4L, 300mm IS f2.8L, 85mm f1.2L, 70-200mm f2.8L IS USM, EF 100mm f2.8 Macro, MP-E65, Ring Lite MR-14EX, www.tonsbeek.com

Comment

Ik vraag mij af hoe het gezichtsveld van zo een diertje met 8 ogen eruit ziet
                      BD0723BE

Comment

spinnen zijn voornamelijk nachtdieren. het is nt omdat ze acht ogen hebben dat ze drm ook zo goed kunnen zien. een spin vertrouwt nt meteen op haar ogen, maar gebruik haar vele andere zintuigen( trillingen die ze opvangen met hun miniscule haartjes, hun spinsel). de springspinnen hebben een iets meer ontwikkeld zicht, maar dat is dan ook nog nt zo uitgesproken.
                        hopelijk kom je er iets verder mee.
                        ice
                        http://www.eyeflash.wordpress.com
                        www.facebook.com/eyeflashphotography

Comment

ik hou wel van dit soort detail, geef mij de tweede maar, gelukkig verschillen smaken , anders zou het zo saai worden
                          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                          Canon eos 7D Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                            Drink eens een paar Duvels hé
                            Als binnenkomer....dat kan tellen.
                            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Working...
                            X