Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Misschien ben ik wel wat onstuimig geweest om dit onmiddellijk in de Showcase te plaatsen. Hier staan inderdaad wel véél geslaagdere foto's van hetzelfde onderwerp. Kunnen we het dan afschuiven op beginnersenthousiasme omdat dit een moeilijk onderwerp was en het toch niet allemaal onmiddellijk de prullenbak in moest?
Kunnen we het dan afschuiven op beginnersenthousiasme omdat dit een moeilijk onderwerp was en het toch niet allemaal onmiddellijk de prullenbak in moest?
Onder het motto "ik zal niet rusten vooraleer ik een bij scherper op foto heb!", ben ik vandaag dan nog maar eens op stap gegaan, met het volgende resultaat:
Onder het motto "ik zal niet rusten vooraleer ik een bij scherper op foto heb!", ben ik vandaag dan nog maar eens op stap gegaan, met het volgende resultaat:
Dan zal je nog veel slapeloze nachten hebben maar geloof mij, ik ook
Voor mij is dit ook allemaal nieuw en ik ben nog steeds aan het prutsen om iets deftigs als foto te krijgen. Oefenen baart kunst denk ik.
Op foto 2 is de scherpte toch al iets beter, de DOF ... niet gemakkelijk maar blijven proberen ( ik ook )
Dan zal je nog veel slapeloze nachten hebben maar geloof mij, ik ook
Voor mij is dit ook allemaal nieuw en ik ben nog steeds aan het prutsen om iets deftigs als foto te krijgen. Oefenen baart kunst denk ik.
Op foto 2 is de scherpte toch al iets beter, de DOF ... niet gemakkelijk maar blijven proberen ( ik ook )
Mja, aangezien het nog maar de 3de keer is dat ik op stap ga met m'n nieuwe macrolens, zijn scherpte en DOF nog aartsmoeilijk, zeker zonder statief. Maar ja, oefenen loont wel, zelfs al zie je elke keer maar een kleine vooruitgang.
Comment