Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooi scherp ,mooie kleuren
maar zou wat croppen (rechter bovenhoek weg )zodat de rups beter uitkomt én meteen valt de drukke achtergrond dan minder op.Denk ik...
De kleuren zijn alvast correct(geen kleurwaas).De scherpte is ook goed en ook de scherpte diepte is meer dan voldoende. Probeer om de rups vd achtergrond te isoleren( je kan het takje waar ze op zit gemakkelijk voor een rustigere achtergrond brengen). De zijkant van een insect heeft vaak meer details dan met een foto die van bovenaan genomen is.
Mooie scherpe foto van de rups.
Ze wordt ooit een koninginnepage, de grootste vlinder in Belgie en ook Nederland dacht ik.
Hier een foto, genomen in juni vorig jaar
Gr Ed
Ik doe het met Canon Canon EOS 50 D Signa 70-200mm +converter 2.0/canon 100 f 2.8 mm /en de 400 mm f 5.6 /24-70 f2.8f en een setje tussenringen van Solinger
Mooie scherpe foto van de rups.
Ze wordt ooit een koninginnepage, de grootste vlinder in Belgie en ook Nederland dacht ik.
Hier een foto, genomen in juni vorig jaar
Gr Ed
Bedankt voor de info!
Deze wist ik niet. Het loof van onze wortelen zat deze zomer wel vol met deze rupsen.
Comment