Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik heb hier nauwelijks woorden voor, enfin dan maar smileys:
En ik wou het hetzelfde doen
Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE
Over scherpte, kleur, thema en dof valt niet te redetwisten. Dezen zijn opnieuw dik in orde
Het enige wat bij mij wringt is de compo. Je hebt er hier al neergezet die een schitterende mix waren van detail en compo. Bij deze foto hangt de compo ergens tussen landscape en portrait. Het donkere stuk rechts van de spin en zijn prooi vind ik wat verloren ruimte die niet bijdraagt aan de foto. Maar da's mijn smaak natuurlijk
Over scherpte, kleur, thema en dof valt niet te redetwisten. Dezen zijn opnieuw dik in orde
Het enige wat bij mij wringt is de compo. Je hebt er hier al neergezet die een schitterende mix waren van detail en compo. Bij deze foto hangt de compo ergens tussen landscape en portrait. Het donkere stuk rechts van de spin en zijn prooi vind ik wat verloren ruimte die niet bijdraagt aan de foto. Maar da's mijn smaak natuurlijk
Het donkere gedeelte draagt idd zoals je zegt niet bij aan de foto. Ik had misschien wat meer mogen wegcroppen langs die kant. Ik heb wel vaker veel zwarte gedeeltes in mijn foto's omdat ik met een flits op lage iso waarden fotografeer. Soms( hier in deze foto blijkbaar niet) kunnen deze lege ruimtes maken dat je minder afgeleid raakt van de achtergrond en er meer aandacht naar het onderwerp getrokken word .
Comment