Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bloeiende Amarylis
Collapse
X
-
-
Comment
-
-
Re: Bloeiende Amarylis
Mooie scherpe foto, ik zo er alleen voor gezorgd hebben dat de omgeving volledig zwart had geweest, nu staan er 2 storende strepen in je achtergrond.
Comment
-
Mooie, scherpe foto van een prachtige bloem!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattra Bekijk berichtDeze is zeker mooi. Mogen we weten wat de settings (en lens) waren om deze uitstekende DOF te bekomen ? Daar blijf ik steeds moeite mee hebben.
Mvg, Quattra
Licht vanaf het tuinvenster...omdat de bloem behoorlijk groot was ook voor een tamelijk klein diafragma gekozen om toch een behoorlijke DOF te verkrijgen.... volledige exif is in mijn foto's meestal nog aanwezig...bij deze ook de schoonheidsfoutjes trachten weg te werken
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
-
-
nope ze staan er nog , ik denk dat bij 1 van ons de monitor niet goed staat (het zou goed kunnen bij mij ) maar ik zie nog duidelijk verticale strepen in ongeveer de helft van je foto (in het zwart). Het is wel al minderLast edited by mutse; 9 februari 2007, 21:23.[CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk berichtnope ze staan er nog , ik denk dat bij 1 van ons de monitor niet goed staat (het zou goed kunnen bij mij ) maar ik zie nog duidelijk horizontale strepen in ongeveer de helft van je foto (in het zwart). Het is wel al minder
horizontaal is wel van links naar rechts en verticaal van boven naar onderen denk wel dat dit niks met de monitor instelling te maken heeft
groetjes Dolly
p.s knappe foto hoor Henri
Comment
-
Na een verplichte "winterrust" toch tevreden met de reacties..D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
Comment