Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groene vleesvlieg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Groene vleesvlieg

Beestachtig scherp!!!!!!!!!! op 8 cm afstand????????
    Heb jij een systeem om die beestjes te hypnotiseren? of leg je zoutkorreltjes op hun lijfje?
    Voor mij super

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

amai ... die springt hier door mijn scherm ... kan hem aanraken ... tis bijna om te knuffelen ... nooit gedacht dat ik dat van vleesvlieg zou zeggen ... echt supermooi
      [nagmodus] kwil ook een macrolens ... kzal dan wel ook véééél meer geduld moeten hebben
      Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        Heb jij een systeem om die beestjes te hypnotiseren? of leg je zoutkorreltjes op hun lijfje?
        Voor mij super

Henri
        Zoals veel insecten moet je hun stilletjes benaderen, zonder al te veel plotse bewegingen. Het tijdstip is ook belangrijk, s'morgens of s'avonds als het wat koeler is. Hoe warmer de temperatuur hoe nerveuzer deze vliegen.
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Staat er prima op deze groene vlieg, zo heb ik er ook nog één mijn archief gevonden, wel met mijn compactje en een zelf geknutselde lens geschoten..grtz!
          Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

http://pallenhoven.be

Comment

Een mooie foto van een lelijke beest.
            vriendelijke groeten, Helen
            Updated WWW.HELENICA.NL
            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Working...
            X