Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Macroshots van insecten kunnen toch griezelige beelden geven he . Stel je voor dat we even groot zouden zijn
Ik vind de 1ste de beste
De 3de heeft wat een te krappe dof maar ik kan me voorstellen dat hiervan een scherpe foto maken niet eenvoudig is gezien die dingen nooit stilzitten
Wat ik mij nog afvraag bij het bekijken van die spectaculaire foto´s, hier de vlieg op foto 1 en ook die vlieg van rupselkopke in een ander topic, hoe lang duurt het alvorens zo een beestje voor jullie lens komt zitten en de perfecte zitpose aanneemt?
Lokken jullie die beestjes soms met een of ander zoet lokmiddel tot voor jullie lens ??
Of zijn dit eerder 'lucky' toevalshots
Wat ik mij nog afvraag bij het bekijken van die spectaculaire foto´s, hier de vlieg op foto 1 en ook die vlieg van rupselkopke in een ander topic, hoe lang duurt het alvorens zo een beestje voor jullie lens komt zitten en de perfecte zitpose aanneemt?
Lokken jullie die beestjes soms met een of ander zoet lokmiddel tot voor jullie lens ??
Of zijn dit eerder 'lucky' toevalshots
als je smorgens je ronde maakt in de tuin tref je zo'n insecten aan, ..ze zijn dan soms nog een beetje onderkoeld en niet zo snel, maar veel geduld en oefening help ook wel....mvg!
Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...
Kan moeilijk een persoonlijke voorkeur uitspreken,,,,,vind de foto's alledrie wel iets hebben.
Veel geduld, oefening en misschien soms een beetje geluk....hopelijk kan ik dit ook eens ooit.
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment