Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heel uitnodigend om verder te willen lezen ... een beetje een teaser ... ik denk dat het mooier is als je links wegcropt (die metalen dingskes ) mss ook wel sterker in een vierkant ... wel ne goeie zulle
heel uitnodigend om verder te willen lezen ... een beetje een teaser ... ik denk dat het mooier is als je links wegcropt (die metalen dingskes ) mss ook wel sterker in een vierkant ... wel ne goeie zulle
Ook van dat gedacht, ik zou zelfs nog boven die gekleurde boord afsnijden of kleur van het papier geven
Canon EOS-1D Mark III, D 20 en Canon lenzen van 17 tot 500mm.
Altijd welkom:http://martine.launoy.be
is eig soort overgang naar bureau die erbij genome is (bewust) evenals de ringen. anders ist een pen op tekst, ik vind dat wat leeg maar ik heb een eigenzinnige fotosmaak..
Comment