Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De titel moet "bevroren" zijn, niet "bevrozen". Los daarvan, de moeite van de foto waard, maar jammer genoeg niet scherp. Heb je wel een statief gebruikt?
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
De titel moet "bevroren" zijn, niet "bevrozen". Los daarvan, de moeite van de foto waard, maar jammer genoeg niet scherp. Heb je wel een statief gebruikt?
Ja, maar volgens Van Dale: "onovergank. werkw.; is bevroren (vroeger ook (en gew. nog): bevrozen)".
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Ja, maar volgens Van Dale: "onovergank. werkw.; is bevroren (vroeger ook (en gew. nog): bevrozen)".
Laat ons dus maar gewoon doen zoals vroeger =
Het was inderdaad uit de hand
Ik heb een groot diafragma genomen om de katjes op de achtergrond rechts bewust heel onscherp te krijgen
De achtergrond links is te donker om het hoofdonderwerp goed te doen uitkomen
Omdat de takken ook bewogen met de wind was er kwa sluitertijd weinig speling, statief of niet
Zie mijn volgende foto met dezelfde problematiek, wel op statief
Ik vrees dat flits in deze situaties de sfeer kapot maakt
Ik weet dat dit geen gemakkelijke fotografie is, maar ik ga het wel proberen te leren
Comment