Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze foto toont aan dat je weet waar je mee bezig bent. (Maar dat wist ik al).
Compo, licht, kleuren, achtergrond, scherpte op de druppels ... allemaal dik in orde.
Ik deel wel de mening van Servo dat een scherpe bloem hier het plaatje helemaal "af" zou hebben gemaakt. Desalnietemin een foto waar ik best van kan genieten. Méér van dat !!
Het druppel-hoedje op de knop is prachtig en goed scherp Alleen spijtig van de onscherpe bloem. Heb je al geprobeerd om de bloem weg te laten en er een portretformaat van te maken. Dat is in IMHO ook goed van compo
Deze foto toont aan dat je weet waar je mee bezig bent. (Maar dat wist ik al).
Compo, licht, kleuren, achtergrond, scherpte op de druppels ... allemaal dik in orde.
Ik deel wel de mening van Servo dat een scherpe bloem hier het plaatje helemaal "af" zou hebben gemaakt. Desalnietemin een foto waar ik best van kan genieten. Méér van dat !!
Yep,ook mijn mening!
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment