Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zelf zou ik voor een compo in portretformaat i.p.v. landscape gekozen hebben voor dit onderwerp. Er is niets dat mij uitnodigt om naar de (mooi egale) achtergrond links van de bloem te kijken. De langwerpige vorm van bloem, meeldraden en stamper zuigen mijn oog naar onderen... en daar is niets.
Zelf zou ik voor een compo in portretformaat i.p.v. landscape gekozen hebben voor dit onderwerp. Er is niets dat mij uitnodigt om naar de (mooi egale) achtergrond links van de bloem te kijken. De langwerpige vorm van bloem, meeldraden en stamper zuigen mijn oog naar onderen... en daar is niets.
Daar ben ik het volkomen mee eens Als de bloem nog mooi is misschien eens het andere formaat proberen.
Vooreerst bedankt voor de info , ben inderdaad nog te veel bezig met de fototechnische kant van de zaak, komt uit een reeks van 10 en vond deze het best geslaagd naar het vast leggen van kleur (broosheid) DOF en achtergrond, voornamelijk dit laatste leek best geslaagd maar gaf me ook beperkingen de grijze kleur is niks meer dan de kleur van mijn terrastegels meer ruimte en portret formaat gaf me storende elementen in de opname,bij een andere opname wel in portret maar tegen een egale groene achtergrond gaf me niet een goed gevoel ................en gevoel is soms moeilijk te omschrijven.............. dus toch nog maar even geprobeerd een andere uitsnede te maken .............maar vind dit toch net iets te centraal ......of juist niet ?............t'is terug aan jullie
Last edited by camouflage; 20 december 2006, 15:49.
Comment