Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben erg benieuwt wat jullie er van vinden..
Stand AV | Diafragma 11.0 | -1 | Iso 100 | 1/10 | Flits extern
Sigma 150mm APO Macro EX DG F2.8 | Flits Diffuser
Staan de kleuren dan goed van je beeldscherm? Of is het puur een kwestie van smaak.. Hier is hij niet te licht (antans) ik vind hem zelf mooi zo (in kleuren enz)
nou de afstelling is wel goed hoor hier, maar neem nou het groen links en rechts op de opname(steel en puntje), die is mooi vind ik, maar meer naar boven vind ik het te licht worden.
maar we wachten gewoon af wat anderen er van vinden hoor.
grt,bouk.
Ik vind het een mooie macro en kan de mening van Bouk volgen. Mischien wat contrast toevoegen en licht afnemen, door het te lichte deel bovenaan verliest hij wat detail,buiten dit kleine detail vind ik hem geslaagd. Mischien even uitproberen om te zien wat het heeft.
Ik ziie hier overal detail dus vind hem niet te licht. Ik zou de bloen zelf denk ik anders geplaatst hebben, van uit een onderhoek schuin omhoog ofzo. Hij deelt nu het beelt min of meer doormidden.
Comment