Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Eenvoudig maar mooi. Deze kleurencombinaties doen het altijd.
Minpuntje vin ik wel de exif gegevens die volop aandacht trekken, de handtekening alleen vind ik minder storend.
mooie bloem , en mooie compositie , alleen jammer van die groene vlek
Als ik mijn monitor (te) helder zet zie je ze idd nog. Ik zal ze nog wat meer weg 'levelen'.
Jo.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
ja , mss , ik heb er eigenlijk geen gedacht van of mijn monitor helder staat of niet ... ( iemand een tip ), ik kan wel alle kleuren van het balkje aan de bovenzijde van het forum allemaal zien.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Een Heliconia, vroeger familie van de banaan (Musaceae), nu een geslacht op zich (Heliconiacae). Orde Zingiberales.
Bedankt!
Ondertussen is (zijn) de vlek(ken) uit ge-level-d
Jo.
Comment