Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waterfiguur of kunstfiguur?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waterfiguur of kunstfiguur?

Bij het slecteren van mijn waterfiguren bekom ik regelmatig figuren waarvan ik soms denk dat het meer kunstvormen zijn. Let wel ik heb weinig invloed opdeze kunst, hoewel.... ik was vandaag aan het experimenteren met andere frequentie's van de triltafel. Toen bleek dat lagere waardes ook andere figuren gingen gaan produceren. Lagere frequentie's maken meer gebonden vormen. Ik was dan ook aangenaam verrast bij het bekomen van deze kleurrijke vorm:

Dus ja sorry, ik kan het nog steeds niet laten

Frans.

Re: Waterfiguur of kunstfiguur?

Ik vind dit een héle mooie! Eén van je betere, mooiste, m.i!

Grtz,Fabienne
    Als je een paard iets leert met geschreeuw, zal het nooit naar je gefluister luisteren.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frans_vdm Bekijk bericht
      Dus ja sorry, ik kan het nog steeds niet laten
      Dat hoeft ook niet, amai 't is weer een schoon exemplaartje geworden

Had ik maar op de BD-AV geweest...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT Bekijk bericht
        Had ik maar op de BD-AV geweest...
        Ik heb nu al de voorbereiding, teksten, foto's enz voor grootscherm projectie en deze voorstelling was niet de eerste, waarschijndelijk ook niet de laatste. Veel kans dat ik dit hier of daar nog eens overdoe, liefst met meer tijd want 1 uur was krap.

Frans

Comment

Blijf maar verder experimenteren Frans dan kunnen wij blijven genieten van jou prachtige foto's
          Groetjes Vicky

Comment

Ja een beetje artistiek..knap Frans
            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
            BD0290BE

Comment

Knap
              En nog een dikke proficiat voor je demonstratie van zaterdag te Mechelen.
              Het was boeiend, eenvoudig en met veel zin voor humor uitgelegd
              mvg,
              Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
                Knap
                En nog een dikke proficiat voor je demonstratie van zaterdag te Mechelen.
                Het was boeiend, eenvoudig en met veel zin voor humor uitgelegd
                We hebben er enorm van genoten
                Zo objectief als mijn objectieven.....
                bd 616 be MVG Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
                  Blijf maar verder experimenteren Frans dan kunnen wij blijven genieten van jou prachtige foto's
                  Het wordt toch steeds moeilijker om nieuwe ideeen naar voor te brengen. Ik heb van die nachten dat ik lig te dromen van wow opstellingen maar s'morgens blijken ze niet eens uitvoerbaar. Soms werk ik 1 of 2 dagen aan een opstelling en na het maken van enkele foto's blijkt dan weer dat het niets is.....

En toch, af en toe zit er weer iets nieuws tussen. Vandaar, ja we blijven nadenken, nadenken vooral als we een wandelingske van 12Km kunnen doen, dan kunnen mijn gedachten zweven in de open natuur en schieten nieuwe realisatie's door mijn hoofd. Intussen heeft mijn vrouwtje al heel wat verteld zonder dat ik het echt beseft heb......

@Ludo_V en Je-es,

oh, vertellen zou ik wel veel langer kunnen. 20 min om het uit te leggen is niet te doen maar gelukkig had ik toch heel wat voorbeelden die het konden verduidelijken. 1 beeld is meer dan 1000 woorden...... Ik had ook grote afdrukken mee maar spijtig paste het niet om ze uit te hangen waardoor de meesten ze wel gemist hebben... maar enfin de demo's lukten toch direct zelfs nadat ik 2 pluggen verkeerd had verbonden.... oef was me dat schrikken maar gelukkig was er niets gebeurd

Frans

Comment

Working...
                  X