Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geringd voor het leven.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geringd voor het leven.

Deze waterfiguur is geringd voor het leven.

Jaja de inspiratie kwam na het lezen van deze topic:

Hallo allemaal, wij (Jaja links, Rietje rechts), 3 november 2006, huwelijksklokken .... :o Jaja

Meteen dacht ik om eens een ring te combineren met mijn waterfiguren. Hiermee is er weer een complete dag fotograferen achter de rug. Soms moet je toch heel wat inspanningen doen om 1 foto te maken.

Frans.

Re: Geringd voor het leven.

Na het zien van Uw demostratie sta ik nergens nog van versteld ,een mooie ode aan het bruidspaar,bedankt Frans
    Zo objectief als mijn objectieven.....
    bd 616 be MVG Jan

Comment

Chique Frans
      Overleeft een gouden ring ook de experimenten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
        Chique Frans
        Overleeft een gouden ring ook de experimenten?
        Wel de gebruikte ring heb ik gekregen van mijn vrouwtje. Hij hing nog aan de lintjes op het wit kussentje die 36 jaar geleden gebruikt werd om onze trouwringen vast te binden tijndens ons huwelijk. Na de proef heb ik idd deze ring terug moeten geven om weer aan de lintjes vast te brinden. Hopelijk gaat hij voor ons beiden ook nog eens 36 jaar mee.

Vandaar dat deze waterfiguur ook voor ons eigenlijk een diepere betekenis heeft.

Frans

Comment

Sorry Frans dat ik daar aan twijfelde. Maar het extra ringetje aan de achterzijde leek me zo vreemd
          Het is je van harte gegund dat deze ring jullie nog lang mag binden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
            Sorry Frans dat ik daar aan twijfelde. Maar het extra ringetje aan de achterzijde leek me zo vreemd
            Ha dat extra ringetje aan de achterijde is een nylon draadje nauwelijks zichtbaar met het gewone oog maar spijtig in deze macro opname toch sterk vergroot. Omdat de vloeistof er rond hield kon ik het moeilijk verwijderen.

De ring heb ik idd moeten ophangen voor de opname. Die doorzichtige nylon draad meet 0.15mm diameter! Ik moest 3 ophangpunten maken anders kon ik hem onmogelijk horizontaal richten.
            De heel fijne zijdelinkse draadjes die de ophanging verzorgden heb ik weggekloond.

Frans.

Comment

Je hebt er weer werk van gemaakt hé Frans En na de uitleg krijgt de foto nog veel meer betekenis. Nog veel geluk voor het jonge en het oude paar
              Groetjes Vicky

Comment

heel mooie opname weer, maar heb toch de neiging, dat ik meer van de onderkant zou willen zien.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  heel mooie opname weer, maar heb toch de neiging, dat ik meer van de onderkant zou willen zien.
                  grt,bouk.
                  Ja klopt, maar er is niets meer tenzij een vorm om de figuur te maken. Andere pogingen om de ring hoger te hangen om meer figuur te bekomen zijn minder geslaagd. Ik heb dit beeld gekozen omdat beide figuurdelen precies in de ring versmolten zijn. Ze symboliseren opdeze manier beter "De verbondenheid tussen Man en Vrouw".

Frans

Comment

Working...
                  X