Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De beperkte DOF en vooral het mooie roestbruin vind ik heerlijk in deze platen - vooral foto éénb heeft iets onwezenlijks
Foto twee is dan weer zeer grafisch !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Nr 2 is super. Maar bij de andere vind ik de beperkte dof een beetje storend (naar mijn bescheiden mening natuurlijk). De kleuren zijn wel op en top herfst .
Nr 2 is super. Maar bij de andere vind ik de beperkte dof een beetje storend (naar mijn bescheiden mening natuurlijk). De kleuren zijn wel op en top herfst .
Mooie reeks idd . Maar voor mij ook iets te weining dof, ook bij de 2e. t' Is natuurlijk altijd wikken en wegen en extra dof komt niet zonder prijs.
Een detail, je signatuur op de derde ziet er niet uit. Dan maar beter geen ...
Gelukkig dat er verschil in smaak bestaat.
Ja, die beperkte DOF. Het is altijd balanceren op het randje.
Ik ben er zelf wild van, ook in deze foto's. En ik maak ze in eerste instantie voor mezelf.
Maar ik deel ze graag op het forum
Bedankt voor de toffe en eerlijke reacties
O ja, ik heb de sig wat aangepast.
Last edited by pendragon; 20 november 2006, 20:59.
Comment