Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
heel leuk zo, maar is zo,n appel niet bruinig van kleur??.
grt,bouk.
Bouk dit is niet altijd zo, het kleur bruin is het eerste dat men koppelt aan het woord denneappel. Er zijn er die een grijs velletjes hebben en die zacht aanvoelt. Net als vilt.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Dat wit is een soort schimmel dat erop zit...denk ik.Knap gezien,mooi vastgelegd.
Niet noodzakelijk een schimmel hoor. Er zijn tal van soorten naaldbomen die dergelijke kegels produceren en bij elk van die soorten gaat die kegel er dan anders uitzien natuurlijk.
Kan me perfect voorstellen dat dit gewoon een denne/sparre-appel is tout court.
Mooi Tom!!
Maar euhmm een klein puntje van (eventuele) verbetering zou zijn als je wacht op beter licht... Dan kan je natuurlijk nog lang wachten in België, maar ik denk dat de paddestoel er beter gaat uitkomen als je hem met een klein sneufje tegenlicht fotografeert...
Gewoon mij gedacht hé
Comment