Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Klopt, manneke is niet volledig te zien, maar dat is bewust...
Die figuur zit namelijk op een motor en dat windscherm steekt naar voren. Je krijgt dan heel onscherpe stukken en dat vond ik niet ok.
ter illustratie de volledige setting
en de DOF over heel de compo goed krijgen zat er niet in want dan moest ik de motor redelijk "plat" van de zijkant kadreren en dat resulteerde in een "banale" foto. Vandaar de keuze om het manneke wat te croppen en de uit-stekende delen te mijden, maar als ik je goed begrijp had ik dan misschien beter iets anders gefotografeerd
Comment