Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Super mooi. 'k Heb ze vorig weekend ook proberen te fotograferen in Alden Biesen (tentoonstelling van de "Orchideeën Vereniging Vlaanderen vzw") . Het lijkt makkelijker dan het is.
Super mooi. 'k Heb ze vorig weekend ook proberen te fotograferen in Alden Biesen (tentoonstelling van de "Orchideeën Vereniging Vlaanderen vzw") . Het lijkt makkelijker dan het is.
Blijkbaar beleef je veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Knap resultaat - heel mooi van licht en kleur
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Bij mij ook. € 4,95 bij Appie Heijn mét bonuskaart
Heb ook geprobeerd ze te fotograferen maar valt inderdaad niet mee.
Ik was de afgelopen week overdag aan het werk dus moest flitsen ´s avonds. Geeft toch een heel ander effect.
Bij mij ook. € 4,95 bij Appie Heijn mét bonuskaart
Heb ook geprobeerd ze te fotograferen maar valt inderdaad niet mee.
Ik was de afgelopen week overdag aan het werk dus moest flitsen ´s avonds. Geeft toch een heel ander effect.
Ik vind deze heel mooi gedaan.
Is geflitst hoor : comander op 1/16 en NB600 links achteraan als slaaf. Gezien volledig manueel wat zelf aan het bracken geweest. Lange sluitertijd van 1/15 dacht ik. hierdoor werkt een staanlamp (IKEA ) op de achtergrond ook wat mee.
'k vind Batman wel wat nichterig overkomen in z'n roze pakje
Nee, mooi gevonden! En zoals reeds gezegd, het lijkt veel makkelijker dan het is om zo'n orchidee mooi in beeld te brengen. Voor de liefhebbers: ga zeker eens naar de Nationale Plantentuin te Meise. Daar kan je heel het jaar door die fantastische bloemen proberen te fotograferen, en uiteraard nog zoveel moois!
@Bouk : niet helemaal mee eens, dat ding is een nog niet geopende orchidee en vormt samen met de stengel een mooie diagonaal in de compo, allez IMO dan toch
@MM : ik had ook nog een andere associatie gemaakt, maar...
ik denk nog een stuk sterker in een vierkant ... die groene stengel draagt naar mijn gevoel niet echt bij tot de compo en leidt mij af van die prachtige kern met mooi licht/kleur en textuur ...
kvind het wel ne mooie zulle ... anders zou ik niet reageren
ik denk nog een stuk sterker in een vierkant ... die groene stengel draagt naar mijn gevoel niet echt bij tot de compo en leidt mij af van die prachtige kern met mooi licht/kleur en textuur ...
kvind het wel ne mooie zulle ... anders zou ik niet reageren
Ok, heb het eens in het vierkant geprobeerd, bedankt
Comment