Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Paddo in mooi licht.
Collapse
X
-
-
Re: Paddo in mooi licht.
vind het licht hier juist niet zo mooi en het is wat aan de groene kant, standpunt is weer erg goed.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
mooie soft opname en goed laag bij de grond.
Comment
-
-
knap laag standpunt! maar toch iets te groenig naar mijn smaak ; je kunt dit effect ook langs natuurlijke weg bekomen door door bv gras te schieten,
Comment
-
Ik smaak het ook wel graag dat frisse groen en denk niet dat hier geflitst is.
Je hebt er wel plat op je buik voor moeten liggen denk ik :-)Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore
Bezoek mijn foto's online
Comment
-
Knap werk. En een mooie bokeh van de lens
Minpuntje: iets te veel OOF groen links op de foto.
Comment
-
Ik vind 'm wel wat hebben ! Een feest van licht en sprankelend groen
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtGelijk heb je
Vraagje, is dat 100% natuurlijk licht ? Gebruik jij soms flitslicht voor dit werk ?
Oorspronkelijk geplaatst door linda Bekijk berichtHéél mooi. Maar hoe krijg je dat wazige ook op de voorgrond? Bewerkt? Waarschijnlijk niet.
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtHeel speciaal licht, wat groenigIs het bewerkt of door de instelling van de camera ?
Niet bewerkt
Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk berichtIk smaak het ook wel graag dat frisse groen en denk niet dat hier geflitst is.
Je hebt er wel plat op je buik voor moeten liggen denk ik :-)
Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk berichtKnap werk. En een mooie bokeh van de lens
Minpuntje: iets te veel OOF groen links op de foto.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Ik mag hem wel in dit frisse groene licht, de herfst moet niet altijd in bruin-rode tinten worden weergegeven. De dof vooraan links vind ik niet storend, het heeft voor mij juist meer diepte aan de foto en krijg ik daardoor juist te denken dat ik erzelf op mijn buik lig.(van deze keer met een overall)
Mvg Jasmine
Comment
Comment