Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleurrijke Standbeelden.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kleurrijke Standbeelden.

Vandaag weer wat testen gedaan met allerlei figuren. Ook gezocht naar rustige achtergronden. Terug een heleboel mooie figuren gemaakt. In vele gevallen herken jezelf allerlei figuren. Ze blijven me boeien.

Frans

Re: Kleurrijke Standbeelden.

mooie kleuren zo wie zo, de laatste heeft wel mijn voorkeur.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Prachtig, prachtig, ik heb gisteren het verhaal erachter gelezen. Proficiat. Vraagje: is dit uniek of bestond dit al elders ter wereld (niet dat ik afbreuk wil doen aan de prestatie hoor, misschien moet je je idee wel verkopen of zo).
      "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
      Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
      Uit: Apocrief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
        Prachtig, prachtig, ik heb gisteren het verhaal erachter gelezen. Proficiat. Vraagje: is dit uniek of bestond dit al elders ter wereld (niet dat ik afbreuk wil doen aan de prestatie hoor, misschien moet je je idee wel verkopen of zo).
        Oh nee, het vormen van druppels wordt massaal gedaan en werkt altijd volgens dezelfde princiepes. Wat veel minder voorkomt zijn de mooie meer gecontroleerde kleuren. De meesten bekomen wel kleuren via weerspiegeling maar deze zijn anders gevormd. Er zijn er al heel wat die ook kleuren bekomen maar ik vind ze zelden of niet terug opdeze kwaliteit.
        Blijkbaar trekken ze toch wat belangstelling in het buitenland want ik krijg de laatste tijd geregeld directe aanvragen voor dergelijke foto's.

Frans.

Comment

ze zijn alle drie super prachtig

Comment

Working...
          X