Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
weer paddo's, maar mijn eerste
Collapse
X
-
-
Re: weer paddo's, maar mijn eerste
Waaaw Linda, een erg sterke reeks met veel "herfstgevoel"
Je eerste heel lekker 'monotoon', zalige tinten, prachtig plaatje
Je tweede : wat minder van sfeer, maar gosh... wat een 'vieze' paddestoel
En je derde is zalig belicht en een prachtige 'duotoon'. Heel mooi
Als dit je eerste zijn...
Greetz, KAriboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
-
Voor je eerste paddo's vind ik ze wel mooi. Absolute voorkeur voor nr 3, het licht is hier prachtig en die is ook mooi scherp.
Bij nr 2 ligt de scherpte wat te weinig op de voorgrond. Nr 1. mooi scherp en mooie kleuren, hier weet ik wel niet naar waar eerst gekeken een beetje te druk naar mijn zin.
Mvg Jasmine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtWaaaw Linda, een erg sterke reeks met veel "herfstgevoel"
Je eerste heel lekker 'monotoon', zalige tinten, prachtig plaatje
Je tweede : wat minder van sfeer, maar gosh... wat een 'vieze' paddestoel
En je derde is zalig belicht en een prachtige 'duotoon'. Heel mooi
Als dit je eerste zijn...
Greetz, KAriboe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jasmine Bekijk berichtVoor je eerste paddo's vind ik ze wel mooi. Absolute voorkeur voor nr 3, het licht is hier prachtig en die is ook mooi scherp.
Bij nr 2 ligt de scherpte wat te weinig op de voorgrond. Nr 1. mooi scherp en mooie kleuren, hier weet ik wel niet naar waar eerst gekeken een beetje te druk naar mijn zin.
Mvg Jasmine
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk berichtgeen duotoon toegepast op de derde foto, wel een belichtingseffect wat mij toeliet de donkere sfeer van het bos te benadrukken, was nog een keer in Latem aan het rondwandelen, geen vogels maar wel veel paddo's en alleen een groothoeklens op zak
Met 'duotoon' bedoel ik dat er twee hoofdkleuren zijn in het beeld. Ik ben ooit eens begonnen aan een fotoreeks met als onderwerp "kleur" in "monotoon", "duotoon", "tritoon" en "multitoon"... Het is verrassend welke beelden je creëert als je onderwerpen zoekt in eentonige, tweetonige, drietonige of meertonige kleuren...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtOoops Linda, je interpreteert mijn "duotoon" niet helemaal juist...
Met 'duotoon' bedoel ik dat er twee hoofdkleuren zijn in het beeld. Ik ben ooit eens begonnen aan een fotoreeks met als onderwerp "kleur" in "monotoon", "duotoon", "tritoon" en "multitoon"... Het is verrassend welke beelden je creëert als je onderwerpen zoekt in eentonige, tweetonige, drietonige of meertonige kleuren...
Greetz, Kariboe
Comment
-
De gouden gloed over nr. 3 vind ik prachtig
Comment
-
-
Mooie reeks, met nr.3 als topper! Heel mooi (be)licht!
Grtz, Fabienne
Het leven is net een doos Lego: je kunt er iets moois van bouwen, of juist niet....BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
Comment