Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleur en vorm.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kleur en vorm.

Deze opname heb ik uitgekozen vanwege zijn verschillende kleuren in de vloeistof. Het blijft merkwaardig hoe de kleuren zich gedragen tijdens de vormgeving. Eens de vorm verdwenen blijft enkel een grijze massa over.

Zoals alle voorgaande opnames werd dit gedaan met:

D200, AF105/2.8D micro, bulb manueel, F29, ISO100 en 4 flitsen SB-80/SB800.
    Bij deze opname heeft de D200 1.4 sec opengestaan, opname zonder ruisonderdrukking voor lange tijden.

Frans.

Re: Kleur en vorm.

Prachtig Frans, weereens iets anders maar wederom prachtig!

vrgr
    Gert
    http://gertvandenbroeck.blogspot.be/

Comment

kleuren zijn inderdaad erg mooi, maar dat ene kleine druppeltje links op de opname, irriteert me.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        kleuren zijn inderdaad erg mooi, maar dat ene kleine druppeltje links op de opname, irriteert me.
        grt,bouk.
        Ik had er even aan ge twijfeld of ik het ging laten staan maar had toen toch besloten het niet weg te nemen. Je kunt er idd over discuteren. Toch is de kleine druppel familie aan de grote figuur die ook ontstaan is door een grote druppel. Ware evenwichtiger geweest als die kleine druppel iets groter was....

Frans

Comment

Inderdaad ... daar kun je over discuteren. Ik weet het ook niet... misschien toch eens weg proberen te halen. Daarnaast vind ik het sowieso een schitterende foto. Er is duidelijk weer werk in gestoken
          Canon 30d + 28-135mm IS USM

Comment

'k ben hier al vele keren komen kijken en 'k zie enkel een rood kruisje
            Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
              'k ben hier al vele keren komen kijken en 'k zie enkel een rood kruisje
              Dit begrijp ik niet. De foto staat op mijn pbase account en heb daar geen probleem mee. Ik vraag me af of je dan ook mijn pbase account foto's niet kunt openen? Ze staan in de gallerie:

en de foto zelf is:

Ik zou wel graag de oorzaak weten, want op mijn voorgaande topic was er ook zo een melding.

Frans.

Comment

@vicky ik kon de foto ook niet bekijken, ik met Firefoks.
                Maar dan moet je op F5 drukken (Ook voor IE) en als goed is zul je dan wel voortaan de foto zien. Het lijkt erop dat onze browsers staan ingesteld dat ze hem niet automatisch meteen downloaden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frans_vdm Bekijk bericht
                  Dit begrijp ik niet. De foto staat op mijn pbase account en heb daar geen probleem mee. Ik vraag me af of je dan ook mijn pbase account foto's niet kunt openen? Ze staan in de gallerie:

en de foto zelf is:

Ik zou wel graag de oorzaak weten, want op mijn voorgaande topic was er ook zo een melding.

Frans.
                  Nu zie ik de foto wel En niks speciaals gedaan dus wat de oorzaak is weet 'k ook niet.

Weer een heel knappe foto En ik vind het kleine druppeltje er juist mooi bij
                  Groetjes Vicky

Comment

soms krijg ik een kruisje, maar als ik dan vernieuwen aan klik, komt ie toch weer te voorschijn.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      soms krijg ik een kruisje, maar als ik dan vernieuwen aan klik, komt ie toch weer te voorschijn.
                      grt,bouk.
                      Ik vermoed hier een timeout. Soms is pbase trager vooral in de avond. Ook tijdens hun update van de statistieken werkt het trager. Maar als je de beelden zie na een vernieuwen dan is het goed.

Frans.

Comment

Working...
                      X