Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nu we toch bezig zijn, ... de Amanita muscaria

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nu we toch bezig zijn, ... de Amanita muscaria

Oorspronkelijk geplaatst door Psychonaut Bekijk bericht
    Je moet er ook niet eerst een paar opeten alvorens je begint te fotograferen

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
    Als je languit op je buik in het slijk ligt krijg je natuurlijk een laag standpunt. En vuile kleren
    Ik heb daar nu toch iets minder last van...
    In de DECATHLON-winkels hebben ze nu een volledige eigen kledinglijn (GEO-LOGIC) voor jagers (ja, ik weet het ). Betrekkelijk goedkoop en onverwacht goed van kwaliteit, met een waaier aan zeer praktische en bruikbare zaken voor de natuurfotograaf

Ik heb me daar al een paar zaken tot algehele tevredenheid aangeschaft. O.a. zo'n stevige broek die zo 'vettig' aanvoelt en behoorlijk waterdicht is... Zeer efficient om op de grond te liggen of om op je knieën zitten. Je laat de modder wat opdrogen en je klopt de vuiligheid er grotendeels weer af.

Ook heb ik me een paar 'beenbeschermers' gekocht - je bindt die rond de benen (onder de knie) over de broekspijpen en over de schoenen (in 't Westvlaams noemen we die dingen "getten"). Ze worden door middel van een riempje onder de zool van de schoen mooi gespannen gehouden. Zeer efficient om door nat gras of struikgewas te lopen. Gedaan met natte broekspijpen of kousen of insijpelend water in de schoenen... en een bijkomende bescherming tegen stekels, doornen en... de langs de broekspijpen binnendringende, vervelende insecten...

En ja, waar het allemaal om te doen is... mooie poëtische beelden weer Pendragon...
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht

Ik heb daar nu toch iets minder last van...
      In de DECATHLON-winkels hebben ze nu een volledige eigen kledinglijn (GEO-LOGIC) voor jagers (ja, ik weet het ). Betrekkelijk goedkoop en onverwacht goed van kwaliteit, met een waaier aan zeer praktische en bruikbare zaken voor de natuurfotograaf

Ik heb me daar al een paar zaken tot algehele tevredenheid aangeschaft. O.a. zo'n stevige broek die zo 'vettig' aanvoelt en behoorlijk waterdicht is... Zeer efficient om op de grond te liggen of om op je knieën zitten. Je laat de modder wat opdrogen en je klopt de vuiligheid er grotendeels weer af.

Ook heb ik me een paar 'beenbeschermers' gekocht - je bindt die rond de benen (onder de knie) over de broekspijpen en over de schoenen (in 't Westvlaams noemen we die dingen "getten"). Ze worden door middel van een riempje onder de zool van de schoen mooi gespannen gehouden. Zeer efficient om door nat gras of struikgewas te lopen. Gedaan met natte broekspijpen of kousen of insijpelend water in de schoenen... en een bijkomende bescherming tegen stekels, doornen en... de langs de broekspijpen binnendringende, vervelende insecten...

En ja, waar het allemaal om te doen is... mooie poëtische beelden weer Pendragon...
      Greetz, Kariboe
      Nu begrijp ik waarom je zo weinig tijd hebt om te fotograferen, je bent uren bezig om je gevechtskledij aan trekken

Ik trek gewoon mijn motorregenbroek over mijn jeans en 'k ben vertrokken.
      Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
        Ik trek gewoon mijn motorregenbroek over mijn jeans en 'k ben vertrokken.
        Hehe, zo gaat het natuurlijk ook
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Exposure Time: 0.010 s (1/100)

met een 180mm?

respect!
          Fotogallery
          My Pictureblog

Comment

Vooral 1 en 2 kunnen me absoluut bekoren...
            Het standpunt (waar je zoveel moeite voor deed), de dof , de kleuren, de compo... ja ik vind ze AF !!
            Canon 30d + 28-135mm IS USM

Comment

Heel mooi in beeld gebracht.

Mvg Jasmine
              Update12/05/10
              BLOG
              Leica M9/Fuji X 100s/phone

Comment

Staan er goed en mooi op. Zelf deze laatste, zo in de natuur. Geeft het herfstgevoel mooi weer.
                "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door huibke Bekijk bericht
                  Staan er goed en mooi op. Zelf deze laatste, zo in de natuur. Geeft het herfstgevoel mooi weer.

Yep, ik ben het er mee eens.
                  Groetjes
                  ----JO

Comment

Working...
                  X