Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grote groene sabelsprinkhaan (Tettigonia viridissima)
Die kerel staat er prima op.
De 1: Helaba ik wil ook wel op de foto. 2: Hey, blijf maar hier ge moet niet weglopen. 'k zin fotogeniek zenne 3: Oef, ik sta er weer op.
De eerste krijgt mijn voorkeur, vooral voor de pose.
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
Voor mij de eerste en tweede opname!!! Lijkt alsof die echt meewerkt met de fotograaf
Die eerste was de eerste foto die ik genomen heb...
En daarna kroop hij de hele tijd achter de takjes in.
Dus echt meewerken deed hij niet...
Maar gelukkig heeft hij zich toch af en toe van zijn beste kanten getoond
How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?
Re: Grote groene sabelsprinkhaan (Tettigonia viridissima)
de eerste is geniaal ... supercompo en superzelfzeker tss zijn 2 takjes ... je kan hem zo over zijn buikje wrijven ...
bij de tweede klampt hij zich vast één tak en gaat hij toch nog even recht in de camera kijken ... cool
Leuke reeks,
Persoonlijk vind ik de tweede foto het grappigst.
Door die naar beneden kijkende zwarte stipje in de ogen lijkt het wel alsof hij (ik neem aan dat het een hij is) heel geconcentreerd met iets bezig is.
Op 1 staat hij ook allercharmantst, en kennelijk met grote aaibaarheidsfactor
Waarschijnlijk, was het niet je bedoeling het sympathieke beestje antropomorf voor te stellen (dat is op foto 3 ook niet het geval) maar het werkt, het komt goed over...
PS. Als je die oogjes wat karikaturaal aandikt kan het prima als humoristische wenskaart gebruikt worden.
Machtige reeks en een schaterlach bij de eerste
Mooie DOF-werking ook bij die eerste...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment