Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tijdens het wandelen door de bossen vindt je nu overal de kastanjes. Sommige zijn zelfs heel lekker hoewel ze best nog wat drogen. Maar die groene eikels zou ik niet aanraden
Die eerste foto bevat wel eikels en geen kastanjes hé
Voor mij is de achtergrond te onnatuurlijk. Ik had het liever met een natuurvriendelijkere kleur gezien. De vruchten staan er wel goed op.
Ha bedankt voor die eikels, ik heb meteen de titel aangepast.
Voor die achtergrond kan ik inkomen. Ze zijn in de eerste plaats een hulpmiddel om de vruchten te kunnen afbeelden wat niet belet dat er betere kleuren zijn.
Leuke reeks! Zeker als ik weet dat er weer veel beweging in zat!!
Al deze beelden zijn idd met bewegende objecten. Dit is gedaan niet als high-speed bedoeling maarwel om de belichting van de objecten. Doordat de objecten in de ruimte zweven worden geen schaduwen gevorm op de achtergrond. Die achtergrondkleur is dan weer een probleem maar het is niet mijn bedoeling geweest hier een perfecte natuurlijke weergave na te bootsen.
Dus ja die 3D beweging geeft een andere look op het uitlichten van de objecten.
Comment